Hvad er du god til?

6. februar 2009

Jeg er cand. mag, så mine kernekompetencer er research og formulering af tekster.

Desuden er jeg god til at udvikle koncepter og få ideer og god til at tilrettelægge events.

Jeg skriver, læser og taler engelsk og fransk. Oversætter fra engelsk, fransk og tysk til dansk.

Jeg er god til at råde og vejlede gæster/kunder og god til at få folk til at slappe af og hygge sig.

Desuden kan jeg læse korrektur, opdatere hjemmesider, besvare skriftlige henvendelser og – ikke midst – rydde op og gøre strålende rent.

Udenfor myldretid kan jeg ekspedere og passe telefoner.

Jeg skal understrege, at min arbejdsprøvning først og fremmest går ud på at afprøve mine akademiske kvalifikationer, fordi det er her, jeg har min stærke side. Men jeg giver selvfølgelig en hånd med hvad som helst, der er presserende.

Links:

Eksempel på ultrakort netartikel, jeg har researchet og skrevet på religion.dk:

Hvad betyder ‘avatar’?

I bogen Kristendomskundskab, Livsoplysning og Medborgerskab, en lærebog i religion til lærerseminarierne, har jeg skrevet kapitlet: Minoritetsreligioner og kulturmøder i Danmark. Desuden har jeg udarbejdet den linkliste, du finder under beskrivelsen af bogen, på ovenstående link.

Profil på Facebook. (Deaktiveret, ligesom linket til mit CV, da jeg har fundet en arbejdsplads, der vil arbejdsprøve mig – fantastisk!)

NB: Hvad angår mit behov for særlige hensyn, se afsnittet, fremhævet med fed, i indlægget: Overblik og detaljer.

Skriv et svar

